.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آنجلینا جولی موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟ + تصاویر
زنان سلبریتی غربی که در یک حرکت نمایشی در حمایت از اغتشاشگران اقدام به قیچی کردن موی خود کردند، حالا در برابر تعدی پلیس آمریکا به دانشجویان حتی احساس نگرانی هم نمی‌کنند.
آنجلینا جولی موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟ + تصاویر

این روز‌ها دانشگاه‌های آمریکایی صحنه زد و خورد پلیس و دانشجویانی است که نسبت به کشتار کودکان و مردم مظلوم غزه معترض هستند. پلیس آمریکا وارد محوطه دانشگاه‌ها شده و از هر ابزاری از جمله گاز فلفل و دستبند و ضرب و شتم برای پراکنده کردن دانشجویانی که به طور کاملا مسالمت آمیز چادر‌های اعتراضی برپا کرده‌اند، برخورد می‌کند.

 

دانشگاه‌های آمریکا حالا صحنه مقاومت دانشجویان در برابر پلیس این کشور است که سعی دارند آنان را با هر ابزاری متفرق کنند، اما دانشجویان حلقه‌های مختلف تشکیل داده و با گرفتن دست‌هایشان نسبت به این موضوع ممانعت می‌ورزند.

 

     

 

تصاویر این اعتراضات نیز در حال مخابره به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. اخیرا تصاویری دیگر از ضرب و شتم پلیس آمریکا منتشر شده که یک پلیس برای بازداشت یک دختر دانشجو به طور کاملا خشنی موی وی را می‌کشد.

 

     

 

اما این صحنه‌های خشونت آمیز با سکوت زنان سلبریتی غربی که به عنوان نماد بشردوستی و حمایت از حقوق زنان شناخته می‌شوند، روبرو شده است. این زنان که اغلب سفرای صلح سازمان ملل هستند، اما برای دانشجویان خود در برابر سرکوب پلیس به هیچ وجه نگران نشده‌اند.

 

آنجلینا جولی یکی از این سلبریتی‌های زن است که در جریان حوادث سال ۱۴۰۱ کمپین قیچی کردن مو زنان را در حمایت از اغتشاشگران را راه اندازی کرد و چندین زن بازیگر غربی نیز وی را همراهی کردند.

 

     

 

صحنه کشیدن موی یک دختر دانشجو توسط یک پلیس که وی را روی زمین با وضعیتی سخت و خشن می‌کشد برای برخی این سئوال را بوجود آورده که زنان سلبریتی غربی که مدعی حمایت ازحقوق زنان هستند برای حمایت از این دختر دانشجو کمپینی با عنوان قیچی کردن و تراشیدن موهایشان راه اندازی نمی‌کنند؟

 

     

 

اعتراضات دانشجویان غربی به نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشور‌های غربی به سنگ محکی برای سنجش عیار و واقعیت حقوق بشر و حقوق زنان در غرب تبدیل شده است.

 

سران کاخ سفید برای حمایت از اسرائیل و سرکوب دانشجویان از حربه‌های مختلف استفاده می‌کنند و سعی دارند دانشجویان معترض به نسل کشی مردم غزه را به «یهودستیزی» متهم کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.